Planeringsdag, amning och kladdkakebak...

Idag har den här mamman varit på planeringsdag med jobbet. Första gången som lilleman var hemma med pappa. Jag var måttligt nervös innan. Sov jättedåligt i natt. Jag helammar annars och nu skulle A ge tillägg. Och så är jag van vid att sköta all logistik ;)
Allt gick så bra och A fick iväg Isaac till förskolan. Men... Jonatan vägrade ta tillägg! Jag har testat innan och då har han ätit, men inte idag. Så grabbarna fick köra in till mej så jag kunde amma :) Det löste sej bra!
Imorgon fortsätter planeringen och vi får nog göra samma sak :) Som tur är har jag världens bästa man som kör fram och tillbaka för vår son!
Ikväll bakade jag lakritskladdkaka och Isaac ville såklart hjälpa till! Han vispade och slickade vispen :)
Vi hann aldrig smaka innan han lade sej, så han har något att se fram emot imorgon. Som han sa själv; imorgon smaka tårta ;)
Nehe, nu ska jag fortsätta titta på Svenska Hollywoodfruar. Gunilla är såå underhållande!
God kväll <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0