En skön hemmadag :)

Ja, det var skönt att bara vara hemma idag efter två planeringsdagar. Man blir matt i huvudet av att sitta och analysera och diskutera... Men det är samtidigt mycket givande!
Barnen har haft det mysigt hemma med pappa. I har varit på dagis som vanligt och J har hängt hemma med pappa :) Summan av kardemumman: det har gått fint att lämna J med A, men nu vet vi att han inte tar ersättning. De fick komma in till mej så jag kunde amma. Men han klarade sej med att jag ammade på lunchen ;)
Ikväll blir nog en lugn hemmakväll, sen har vi fullt upp hela helgen. Jag börjar med tjejkväll hos en vän imorgon!
Nu ska jag kasta i mej lite mat och sen traskar vi bort till dagis och hämtar storebror <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0