Smakisar

J har så smått börjat med smakportioner. Vi började med havregröt precis som vi gjorde med I. Han verkar gilla det :) Idag blev han till och med förbannad när det inte gick tillräckligt fort! Inte lätt för mamma att ge honom gröt samtidigt som jag försöker äta själv plus hålla reda på en tvåårig som gör allt annat än äta. Det flyger pyttipanna hit och ägg dit... Och mitt i allt ska han gå och tvätta händerna. Det hela resulterar i att I hämtar halva rummet och lägger i handfatet. Det går i 200 med barn och det är det som är så underbart! Ute just då, men efteråt kan man tycka det :)
Nehe, vad jag svamlar... God kväll alla där ute <3


Kommentarer
Postat av: Hannaa cramer

Smakportioner redan??? Ja det är ju dax för de när man
Tänker efter men fan, jag tycker att han nyss
Kom ut ju :) tiden går gör fort!
KRAM

2012-10-11 @ 21:39:04
Postat av: Maria

Men sötfisen då! Så himla smaskigt med redig mat;-)

2012-10-11 @ 21:44:06
URL: http://mariastarcevic.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0