Mysmåndag :)

Ja, det är precis vad vi har idag. Vi tog sovmorgon till kl. 8.30 och åt en mysig frukost. Förmiddagen spenderades på öppna förskolan med lek och sång. Sen åkte vi hem och åt lite lunch. Nu tittar vi på Rorri-racerbil och bara myser i soffan. Den här mamman skulle gärna sova några timmar, men om Isaac sover nu blir det en lååång kväll. Bäst att hålla oss vakna ;-)
Dagarna känns just nu evighetslånga. 9:nde dagen över tiden och det känns som att jag ska vara gravid för alltid. Jag blir lurad av förvärkar titt som tätt. Imorse hade jag riktigt smärtsamma värkar och tänkte att nu är det nog på g, men det avtog som vanligt... Det är psykiskt påfrestande att hoppas hela tiden. Även om man tänker att man inte ska tro att det är på gång så gör man det ändå... Jobbigt!!!
Om inget har hänt på onsdag ska jag till min barnmorska för rutinkoll och på söndag (20/5) ska jag till förlossningen för en bedömning om att bli igångsatt. Håller mina tummar att bebis vill komma innan dess! Han trivs oförskämt bra i mammas mage <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0