Utveckling

Det blev en promenad på Stensö på förmiddagen tillsammans med en vän och hennes hund :-) Det var mysigt, så länge sen vi sågs!
Isaac skulle köra vagnen minst halva rundan, mamma fick inte hjälpa till!
Isaac är i en underbar ålder just nu. Han vill göra allt själv och klarar av det mesta. Vi kan prata med varandra och, viktigast av allt, vi förstår oftast varandra. Isaac är väldigt verbal och har alltid varit. Han berättar ofta långa historier på sitt eget språk, men är duktig på att lära sej nya ord. Just nu lär han sej många namn. Han kan bland annat säga: mamma, pappa, mormor, morfar, Bea, Isaac, Nate, Nils, Emma, och en massa namn från barnprogram :-)
Sen är han så självständig (har han alltid varit), han hittar på mycket själv och kan sitta och leka länge själv. Det uppskattas av mamma som inte orkar underhålla så mycket just nu :-)
En annan sak som Isaac gör och som jag bara älskar, han sjunger ofta. Det blir bland annat blinka lilla stjärna, kokobom smurfen, bä bä vita lamm och upp och hoppa (händige Manny). Jag blir varm i hjärtat när han går runt och nynnar på sånger <3 Han är riktigt musikalisk, allt som oftast kommer han med sin sångpåse och vill ha sångstund :-)
Här kommer en bild från Stensö <3


Kommentarer
Postat av: Bea

Åhh vad jag längtar efter att få träffa er i nästa vecka! Pussa charmtrollet från mig <3

2012-03-29 @ 20:58:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0