Förlossningen

Då har vi varit inne på förlossningen i eftermiddag. Som jag skrev igår såg allt bra ut hos bm. Men sen igår har jag känt mej yr och illamående när jag har haft sammandragningar och förvärkar. Har även haft flimmer för ögonen ibland. Så jag ringde till förlossningen och fick komma på en koll. Blodtrycket var förhöjt och lite äggvita syntes på stickan. De gjorde ctg-mätning och ultraljud. Det var bra med lillen och han hade bra med fostervatten :-) Jag fick göra några koordinationsövningar och det klarade jag galant! Sen tog de blodprover. Jag fick åka hem igen. Skönt! De ringer ikväll om provsvaren är något att oroa sej för. Hoppas inte det! Nu ska jag mysa med mitt lilla troll framför Musses klubbhus. Sen blir det nanni-nanni för honom :-) hoppas på bebis snart <3


Kommentarer
Postat av: Hannaa cramer

Uscha vad otäckt.. Hoppas allt går bra när det är dax :)

2012-04-27 @ 20:09:06
Postat av: Anonym

Gumman då! Vi här hoppas också på bebis snart. Kramis

2012-04-27 @ 20:29:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0