Besök hos barnmorskan..

Idag var förhoppningsvis sista besöket hos bm. Fick en ny tid den 8/5 men den har jag inte tänkt gå på! Hoppas bebis vill ut innan dess :-)
Allt såg bra ut; bra blodtryck, ingen äggvita, sf-mått: 36 cm. och hjärtljud: 145 :-) jag hade inte gått upp något sen sist (har tom gått ner några hekto) och det var mkt skönt att höra.
Om man jämför denna graviditeten med den med Isaac så har jag lite mindre mage nu. Med Isaac var sf-måttet 39 cm. i vecka 39. Jag har varit mkt piggare denna graviditeten, har ju jobbat fram till förra veckan. Dock har jag mer foglossning denna gången. Men nu är det skönt att kunna slappna av lite och vänta på bebis!
Det är skönt att Isaac går 15 timmar i veckan på dagis. Jag har mycket mer ork att leka och vara glad när han kommer hem. Och det är klart han vill ha en glad mamma :-)
Nehe, ska vila lite innan det är dags att hämta trollet kl. 14.
Puss på er!


Kommentarer
Postat av: Veronica, mamma till Nim

Så fin du är :-)



Hoppas lillebror vill komma snart :-)



Väntan är ju sådär..



Kramar

2012-04-26 @ 15:29:48
URL: http://attblifler.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0