20 dagar kvar...

Japp, 20 dagar till bf idag... Men för oss får han gärna komma nu! Speciellt för mej, har foglossning som heter duga! Plus att jag sträckte ljumskarna idag så nu är jag halvt förlamad känns det som. Hoppas starkt på att det har gått över till imorgon då jag ska jobba... Sista jobbveckan innan jag går hem!
Ikväll packade vi ner lite bebiskläder att ha med till bb. Hade nästan glömt hur pyttesmå de är när de föds :-) Nu ska bara resten packas också, men det får bli en annan dag. Nu ska jag krypa ner i sängen och mysa med min sovande son <3 God natt!


Kommentarer
Postat av: Veronica, mamma till Nim

Åh nära nu :-) :-) :-)

2012-04-15 @ 23:27:16
URL: http://attblifler.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0