God eftermiddag kära vänner! I fredags bör...

God eftermiddag kära vänner! I fredags började jag jobba och det har gått över förväntan. Måste erkänna att jag var smått nervös i torsdags när jag kröp ner i sängen ;-) Det är kul att vara tillbaka samtidigt som jag kan vara hemma så mycket! Nu är denna helgen snart över och jag är rätt slut faktiskt. Har just nu rast och ligger och slöar i sängen (på jobbet). Isaac hade fått för sig att han skulle vara uppe extra länge i helgen. I fredags somnade han kl. 01 och igår vid 01.30. Suck! Men imorse var han i alla fall vaken så jag kunde pussa lite på honom innan jag drog. För övrigt tog jag bussen idag. Alla på jobbet vill ju såklart träffa lille parveln så ikväll blir jag hämtad och kan visa upp honom :-) Usch, vilket tråkinlägg det blev... <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0