Vilken helg det blev :)

I fredags var jag & Isaac som sagt nere hos mamma. Vi var mest ute i det fina vädret hela dagen. A kom på kvällen och vi käkade pizza och spelade Super mario. Mamma färgade mitt hår ( Ska ta kort sen, när det är tvättat :-)). Det blev superbra! Vid midnatt åkte vi hem och sov.



På lördagen kom Anders bror och flickvän och myste här hela dagen. Vi gick på promenad och åt sedan en god middag :)
Och så lät vi Isaac provsmaka för första gången. Det blev mild havregröt. Han älskade det! Han fattade precis hur han skulle göra. Jag hade förväntat mej att nästan allt skulle komma ut, men icke. Isaac åt på! Han fick nog i sej cirka 5 teskedar gröt. När han var klar fick han vatten, men det var inte lika gott. Han grinade illa. Jag tror han tyckte det var för kallt kanske?


 
När sällskapet hade åkt blev vi lite rastlösa, så vid 21-tiden åkte vi ner till Torsås igen. Det blev mer mario-spelande. Vi hade jättekul, vet inte hur länge sen det var jag skrattade så mkt. Det var så att man inte fick luft ;)
Vi sov över hos mamma och det var första gången vi sov borta sen Isaac kom till världen. Det gick hur bra som helst. Men vi hade inte väntat oss några problem. Isaac är så snäll och sover bra överallt!

I går blev det en promis i Torsås, sen middag. När vi kom hem var jag alldels slut och Isaac med. Jag gick och skulle natta Isaac vid 20 och somnade med honom ;) A kom och frågade om jag skulle fortsätta sova och det ville jag. Så i natt fick man mycket sömn!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0