Vi har saknat internet här hemma...

I dag fick vi tillbaka internetanslutningen som har varit ur funktion i flera dagar. Var någon driftstörning som dom fixade i natt. Jag får nästan abstinens utan internat, haha.. Skönt att vi har fått tillbaka det igen!


Helgen bjöd på mkt skoj :)
I fredags var jag & Isaac på me&I- party (barnkläder). Det var hur mysigt som helst. Underbara kläder!
Jag beställde en turkos "jumpsuit" med hjärta och en body med flugsvampar till Isaac. Sen gav jag mej själv en svart topp med en stor krona på.

I lördags var vi bortbjudna på middag. Årets sista grillning?? Supergod mat och härliga människor. En lyckad kväll! Vi blev som vanligt kvar sist ;) När klockan var halv 2 åkte vi hem och la oss.
 
I går var vi bara hemma. Vi rensade ogräs och klippte buskar på framsidan. Alltid lika kul!
Resten av dagen bara myste vi :)


Nu har lillkillen precis somnat, så nu blir det kaffe och lite småstäd.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0