Mysdag i dag

Ja, det blir det i dag :) Vi ska bara mysa hela dagen och sen ska mamma bleka mitt hår. Jag slingade det i helgen, men tyckte att det blev lite gult, så nu blir det lite pärlblond på det. Hoppas det blir mer åt silverhållet. Annars får det väl bli silverschampo!

I går var vi i Trekanten och sjöng som vanligt och efter det drog vi vidare till Denice & Aaliyah. Det blev en god lunch, massa prat och en promenad, innan vi åkte hem och myste med A. På kvällen såg vi Idol, men vad hände med alla bra röster. Dom sjöng falskt & ingen kunde texten ju?!

Nu måste jag göra mej & Isaac i ordning innan vi drar till mamma :)


Du är så underbar, vår bebis!
Mamma & pappa älskar dej så oändligt mycket.


Kommentarer
Postat av: Veronica

Åh nu är det kaos på headern :P



Så söt han är er plutt :)

2010-09-24 @ 10:50:17
URL: http://attblifler.blogg.se/
Postat av: Bea

Ha det gott och hälsa alla i Torsås! Vill se bilder på nya hårfärgen sen :)

2010-09-24 @ 12:32:18
Postat av: johanna

underbara lilla Isaac :) och min sötnos Emillie, vill med se håret :)

2010-09-24 @ 19:30:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0