Tankar om mat & inredning

Ja, i dag kanske Isaac får smaka potatis. Första smakningen ever!! Har inte riktigt bestämt mej än. Det är så skönt att helamma och aldrig behöva ta med sej mat. Jag vet att han inte måste börja äta för att han smakar, men tänk om han får magont eller blir hård i magen?! Vi får se ;)
Annars blir det en lugn kväll hoppas jag! Vi ska bara mysa och ha det bra.

I morgon kommer mamma och co. på middag. Det bjuds på ugnstekt fläskfilé, potatisgratäng och en frisk sallad :) Till dessert blir det fryst vaniljvisp med daim (Tack för idéen, Anna :)).


♥ Mormor & barnbarnen ♥



Vi har länge pratat om hur vi ska inreda Isaacs rum. Än så länge sover han i vårt rum, men så småningom ska han få sitt eget rum.
Nu har en bild sakta tagit form i huvudet. Rummet har turkosa väggar och möblerna ska vara blåa & vita. 
Först pratade vi om mammutmöbler från IKEA, men i dag har jag tittat lite på internet och fastnat för Jabadabados möbler. Dom är bedårande snygga! Och inte så farligt dyra heller :)


Vi kommer nog inhandla två grodstolar, bordet och leksakslådan/lära-gå-vagnen :-)

Ha en underbar helg gott folk!

Kommentarer
Postat av: johanna

ååå vilken god middag din familj får i morgon då :) smaskigt!



lät som en bra idee att inreda så :)

<3

2010-09-17 @ 16:14:31
Postat av: Mamma till Nim ♥

Hej stumpan, trodde jag kommit fel när jag kom in här :) Vad fint det blivit :) Vem hjälpte dig då? hehe :P Ja men topsa i lagom mängder är väl ok ;) Allt är bra här. Nim är lite snoris, men verkar gå över :) Hur är det själva?? Kramis

2010-09-18 @ 10:07:19
URL: http://attblifler.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0