Dålig uppdatering

Jag vet, jag har vart dålig med inläggen de senaste dagarna. Men jag får skylla på att jag har fullt upp och då blir inte bloggen prio 1.
I alla fall så var vi som vanligt på babysim i tisdags och det gick finfint. Isaac simmade hela tiden och han fick vara i en badring, så han tog sej fram helt själv. Jag behövde inte ens hålla honom. Han fick en och annan kallsup, men det var inget han brydde sej om ;) Min finaste Isaac!
Tyvärr hade jag ej kameran med så det blev inga bilder därifrån. Hoppas på fina bilder nästa vecka!

I går var vi först på babycafé till 15, sen var det bara hem och slänga i sej mat. Vid 16.30 skulle vi nämligen tillbaka och ha familjegruppsträff. Det var trevligt, vi pratade lite barnsjukdomar och sånt :) När vi kom hem var Isaac trött så han somnade redan kl. 20 i går :-D Det var skönt, då fick jag & A lite vuxentid!

                                                    Isaac & Sigge på öppna förskolan

                                  Precis hemkommen efter träffen i går. En riktig tröttis ♥

Glömde skriva att Isaac smakade morotspuré igår. Det var mums ;) Han åt allt han fick (fem teskedar)! Synd bara att morot ger sådana fula fläckar på kläderna!
Någon som har tips på hur man får bort matfläckar från kläder?

Nu är det snart dags för sång i Trekanten och sen kommer Denice & Aaliyah hit. Mys!
Ha en härlig dag allesammans!

Kommentarer
Postat av: Denice

Fläckar: Lägg alltid det i kallt vatten så fort du kan, clubsoda tar bort fläckar rätt bra men det där oxiclean är jätte bra, du vet i en liten rosa burk, ta en liten skopa av det och gnugga in på blöta klädera alltså på fläcken, låt ligga och sen borde du fått ur fläcken...

Detta läser du nog inte förräns vi har varit hos dig och sen åkt igen. Men om jag glömmer så vill jag bara tacka för en trevlig dag i förväg.

Puss älskling, snart är vi hos dig.

2010-09-30 @ 10:27:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0