Lite updating...

Jag är så dålig på att blogga just nu. Sen jag fick min iphone är jag nästan aldrig på datorn och jag vet ärligt talat inte hur man bloggar från mobilen. Någon som vill tala om för mej hur man gör?
I så fall skulle jag uppdatera er oftare ;-)

Jaha, annars då? Allt väl med er, mina kära läsare?
Här är det prima ballerina igen. Isaac hade feber i måndags, men nu är han på topp igen! Jag och A är också friska :) Lite snorigt är det ju, men det räknas inte, för snorigt är det alltid på hösten/vintern. I alla fall här hemma!

Hänt sen sist då?
Vi har fart & flängt som vanligt, men det blev förstås inget babysim denna vecka. Vi var hemma o vilade upp oss i stället. Nya tag efter höstlovet!
Jag fyllde 22 år i onsdags och fick en massa presentkort på Media markt. Ska nämligen köpa en systemkamera och 3500:- i bidrag är inte dumt då. Tack!!
Fick också ett fint rosa gummiskal till iphonen, så nu är den riktigt pimpad ;P Tack älskling!

Vad ska ni göra i helgen?
Vår helg börjar ikväll när A kommer hem. Isaac blir alltid överlycklig när pappa kommer från jobbet!
Blir era barn det med?
Vi ska åka in till stan och inhandla present till lilla Aaliyah som ska ha namngivningskalas imorgon, köpa leggings till mammsen och eventuellt köpa något kul att klä Isaac i imorgon kväll. Då ska vi nämligen till Emma & Andreas på lite halloweenfirande :D Kunde ju vara kul att klä ut lilleman då!

Ha en spökig helg!


Kommentarer
Postat av: Bea

Du får byta blogg-plattform ;-) det går inte att blogga från blogg.se på Iphone tyvärr - men från wordpress funkar det super. Jag kan visa när ni kommer hit! Längtar efter att få träffa er nästa helg. Puss!

2010-11-03 @ 22:14:26
URL: http://beasscrap.wordpress.com
Postat av: Veronica, mamma till Nim

Ja bästa tiden på dygnet när pappa kommer hem :)



Vad blir det för kamera? KUL!

Vill också köpa en :)



Kram till er hoppas ni mår bra!

2010-11-11 @ 23:35:41
URL: http://attblifler.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0