♥ v. 36 ♥

Du är i vecka 36.
Du har gått 35 fulla veckor och 0 fulla dagar (v35+0).
Du är i 8:e kalendermånaden.
Du är i 9:e graviditetsmånaden (lunarmånaden). [Läs mer här]
Du är i trimester tre.
Beräknat förlossningsdatum Mån 3 maj 2010
Du har 34 dagar kvar till beräknad förlossning

Nu är det inte långt kvar tills vår lilla älskling kommer! Om bara 2 veckor kan han komma. Jag ser med spänning fram emot förlossningen, nervositet vad är det?? A. verkar kolugn, men jag tror att han är mer nervös än han vill erkänna ;)
Funderar på att börja packa förlossningsväskan snart, så man har det gjort, och så har vi några inköp kvar att göra. 



Kommentarer
Postat av: Anonym

åh, jag längtar också till den lille kommer :)

2010-03-30 @ 20:58:49
Postat av: sara

det va jag som skrev innan... sara sara sara sara

2010-03-31 @ 11:37:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0