Ny vecka

Tiden går så himla fort just nu, vilket jag är glad för. Det betyder att vårt barn snart är här hos oss!

Igår hann vi med en hel del. Dels lagade vi middag hemma vilket var flera dagar sen & det var härligt att äta hemlagat :) Efter det bakade vi lite snickerskakor. Mums! På kvällen var vi hos Emma & Andreas, det var mysigt. Superfint hus!

Idag måste jag ta tag i det här med sommardäck. Och jag som inte vet något om däck till bil. Vad ska man ha för några?? Blää! Inget kul alls!

Nu ska jag leka lite med lillasyrran som är på besök :)


Kommentarer
Postat av: Bra

Åhh ni sparar några kakor till oss hoppas jag ;-) mums

2010-03-29 @ 18:15:03
URL: http://Beasscrap.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0