7 år på fredag

På fredag har jag & Anders varit tillsammans i sju år. Sju år! Gud va tiden går fort alltså :) Och snart får vi vårt kärleksbarn & flyttar till vårt fina hus. Kan livet bli mycket bättre?! Tror inte det :)
Det blir dock inte något särskilt firande på fredag eftersom pappa, Bea & grabbarna kommer hit och firar påsk med oss. Det ska bli supermysigt. Vi saknar er så mkt! Jag tror att vi helt enkelt firar årsdagen nästa helg med bio & en god middag kanske...

Snart ska jag träffa barnmorskan. Hoppas allt ser lika fint ut som det brukar göra :) Uppdaterar när jag kommer hem!


Kommentarer
Postat av: Sara

Sju år, det är inte dåligt.. Grattis till er!!!

Några tips? ;)

2010-03-31 @ 19:23:39
Postat av: johanna

grattis gumman herregud att det är sju år :) säger som sara har du några tips? :P

2010-04-01 @ 23:11:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0