22/3-10

Igår var jag ju som sagt hos mamma. Dom har precis flyttat till hus i Torsås. Ett gammalt (1910-talet) hus & det är så mysigt där. Jag tänkte direkt när jag såg bilder på huset att där vill jag fira jul, ett riktigt julhus är det ;)
Vi har också köpt hus o vi ska egentligen flytta in först den 30/4, men förhoppningsvis kan vi flytta in redan helgen den 17-18/4. Det blir ju lite stressigt annars med lille bebisen som är beräknad till den 3/5. Jag längtar såå mycket tills Isaac (bebis) kommer och till flytten så klart! Skönt att man inte får bära en massa saker när vi ska flytta. Det är det västa jag vet!

Här kommer lite bilder från igår kväll. 

♥  ♥  ♥  ♥  ♥  ♥  ♥  ♥  ♥  ♥  ♥  ♥  ♥  ♥  ♥  ♥  ♥  ♥  ♥  ♥  ♥  ♥  ♥ 

Älskling & Nate myser efter kvällsbadet
 




♥  ♥  ♥  ♥  ♥  ♥  ♥  ♥  ♥  ♥  ♥  ♥  ♥  ♥  ♥  ♥  ♥  ♥  ♥  ♥  ♥  ♥  ♥ 


Ha en underbar dag!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0