Äntligen tillbaka

Ja, det har hänt lite här sen sist jag skrev. Jag har blivit mamma till en underbar liten son, Isaac! Han är helt obeskrivligt söt & världens snällaste bebis.
Jag tänkte mycket innan han kom på hur det skulle bli. Skulle han sova på nätterna? Skulle amningen funka? Hur skulle han vara? Och jag kan säga att han slog alla mina förväntningar! Redan från början hade han rätt dygnsrytm och amningen funkade direkt (fick dock sår i början, ajajaj). Han är verkligen världens snällaste!

Och som han har växt & utvecklats bara på dessa veckor. Imorgon är han redan en månad! Han är så nyfiken & han kommunicerar som bara den. Flaxar med armarna och gör en massa grimaser, och när jag får ett leende så gråter jag nästan av lycka!

Här kommer lite vikt & längd på Isaac:

Födelsevikt: 4010 gram
Födelselängd: 52 cm.

Vikt 1/6: 5080 gram
Längd 1/6: 56 cm.
   

Nu ska jag påbörja förlossningsberättelsen medan lillkillen sover!
Senare ska vi träffa Lina & förhoppningsvis ta en härlig promenad.


Kommentarer
Postat av: Malin, 22 år Gravid v36

Förstår att du är glad och stolt. han är så otroligt fin gumman :)

2010-06-03 @ 11:25:52
URL: http://mammaflikkan.blogg.se/
Postat av: johanna

lille sötnosen :) vi får ta och ses snart igen gumman :)

2010-06-03 @ 17:29:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0