Veckan som gått

Nu är jag tillbaka efter mjölkstockningen jag fick i helgen. Det var inte kul. Fick 39,5 graders feber så Anders fick vara hemma och ta hand om Isaac mellan matstunderna. Skönt att det är över!!

Igår kände jag mej rastlös så jag messade Sahra och åkte sedan till henne. Vi tog en lång promenad runt Dunö. Grabbarna sov nästan hela tiden :) och vi snackade en massa skit. Tog några bilder på sötnosarna innan vi gick...

                                           

                                               


Några bilder från veckan som gått...

 
 
 
   
  
  

Jag skulle kunna fortsätta i evigheter med att lägga ut bilder. Jag tar hur mycket kort som helst!





 



Kommentarer
Postat av: Lina

Han är så vacker!

2010-06-18 @ 12:14:51
Postat av: johanna

nemen fy din stackare det kan inte ha varit kul.. skönt att det är över nu :)

vilken lite söt prins :)

2010-06-18 @ 20:15:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0