Vilken sommar!

Bästa sommaren på jag vet inte hur länge :) Kan det ha och göra med att vi hade en riktig vargavinter? Jag tror det! Jag tycker dock synd om Isaac som är klibbig hela tiden. Han ligger i bara blöjan, men det hjälper knappast. Han sover så otroligt dåligt på dagarna, men desto bättre på nätterna.
Inatt sov han mellan kl. 22.30-07.45, sen åt han och somnade om till kl. 09.20 :) Och nu i två nätter har han sovit i sin egna säng. Nu kan jag breda ut mej igen! Man sover sååå mkt bättre utan en bebis i sängen. Han får ligga hos mej på morgonkvisten istället.

Idag har vi varit i Färjestaden på marknad. Det var som med alla andra marknader, 10 stånd med godis, 5 med fula T-shirtar och några med annat skräp. Men det var mysigt ändå.
Efteråt var vi på köpstaden. Inte mkt att skryta med där inne heller, tyvärr.

Jag har fått en liten flickkusin. Grattis Denice o Peter!

 

Ha en fortsatt härlig dag! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0