Update

Sorry att jag inte uppdaterar bloggen så ofta, men jag har fullt upp med annat. Jag är med Isaac när han är vaken och så far vi ofta ut på utflykter. Igår var vi i stan med mamma/mormor och Lollo/moster. Jag var på jakt efter kortärmade bodys till Isaac, men det mesta jag tittade på och tänkte ta fanns inte strl. 62. Vi hittade dock en del enfärgade bodys.
Det slutade med att jag kom hem med fyra bodys till Isaac, tre toppar/tunikor till mej och ett par byxor, skjorta + T-shirt till Anders. Dessutom fick Isaac en massa kläder av mormor :D Det gillar vi!

För övrigt en mkt trevlig dag på stan. Lagom lite folk, en god lunch på Subway, en god fika på favvostället Ben & Jerry´s och ännu en fika på Modehuset :)




Ni ska få lite bilder från när Isaac badade sist. Han trivs som bara den. Han kommer nog att bli ett riktigt vattendjur när han blir äldre ;)










Kommentarer
Postat av: Malin, 22 år Gravid v40

Han är ju verkligen otroligt lik anders :)

2010-07-02 @ 17:36:31
URL: http://mammaflikkan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0