Lugn & ro

Det är vad vi behöver idag. Eller? Mamma är i stan och nu blev jag så sugen på att åka in dit. Vi får se hur det blir med den saken...
Iaf. hade jättetrevligt hos mamma igår. Vi var i Fulvik och badade (supermysig strand). Dock badade inte jag. Vill inte visa upp min kropp just nu och sen vill man ju inte få mjölkstockning igen! 
Dit kommer vi garanterat åka fler ggr i sommar. På kvällen grillade vi och hade det allmänt mysigt :)
Glömde tyvärr min kamera där... så inga bilder idag inte!

Ha en fin dag. Nu sak jag mysa vidare med min underbara son!


Kommentarer
Postat av: Malin, 22 år Gravid BF+2

vart ligger fulvik? :)

2010-07-08 @ 13:46:37
URL: http://mammaflikkan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0