Sist jag skrev hade vi det lite kämpigt me...

img_5811 (MMS)

Sist jag skrev hade vi det lite kämpigt med sovrutinerna. Vi har egentligen aldrig haft några. Isaac har alltid somnat när han vill, vi har aldrig tvingat honom om han inte vill! Men som sagt så har det blivit senare och senare varje kväll. Vi har fortsatt att gå upp tidigare på morgonen och så har han inte fått sova efter kl. 16. Och äntligen, äntligen börjar det bli resultat :-D De senaste kvällarna har Isaac somnat runt 20, eventuellt vaknat till lite efter nån timme och sedan fortsatt sova! Jag ska inte säga för mycket, men jag tror det har vänt och vi kommer att slippa vara uppe till långt efter midnatt! Nu till exempel ligger jag i sängen och det var länge sen jag gick och lade mej kl. 22 :-)


Kommentarer
Postat av: Veronica

Vad skönt att han somnar tidigare och tidigare :) Man behöver ju den där egentiden på kvällen :) Och att han inte får sova efter 16 tror jag gör mkt. Vi gör likadant.



Nim är jättestor, störst av de i familjegruppen. Så prematur vart då?? :P Men det är bra att ha lite att ta av när man blir sjuk :P



Vi mår bra, ni med? Kramis

2010-12-17 @ 10:17:00
URL: http://attblifler.blogg.se/
Postat av: Veronica

Spännande att se imorgon hur stor han är :)

Vi har haft en mycket mysig helg i Smedby. Nu är det dax att åka hem :) Hoppas ni haft en bra helg, kramis

2010-12-19 @ 10:33:20
URL: http://attblifler.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0