Dessa sovrutiner! Jag blir snart galen. Is...

Dessa sovrutiner! Jag blir snart galen. Isaac somnar sista gången kl. 23-24 varje natt, med undantag för några få ggr. Han brukar somna runt 20, men han vaknar alltid efter max en timme. Det hjälper inte vad man gör, han somnar inte tidigare ändå. Vi har börjat med att sova middag sista ggn innan kl. 16, jag har testat att gå upp tidigare på morgonen... Snälla, finns det någon som kan ge tips på hur man får en bebis att somna tidigare?? Jag trodde bara det var en fas, men det blir bara värre! Det tråkigaste är att man aldrig får någon egentid eller vuxentid. Vi kan aldrig kolla en film eller nåt sånt utan avbrott. Jaja, så är livet med småbarn. Jag var bara tvungen att ventilera lite ;-) God natt <3


Kommentarer
Postat av: Malin, Mamma till Zelina ♥:*¨¨*:

Vi har aldrig haft rutin förrän kanske för 4 veckor sen, då fick vi äntligen zelina i säng runt 9 tiden, och sen dess somnar hon 9 varje kväll :=)

2010-12-15 @ 10:57:55
URL: http://mammaflikkan.blogg.se/
Postat av: Veronica

Hej, vi mår bra. Vi hade samma problem med Nims sömn. Har ni en nattlampa inne? Du kan ju se Nims sovrutiner nu. Det funkar allt bättre och bättre. Ni kan ju alltid testa ngt liknande. Men jag tror det är en fas, Nim var helt omöjlig i den åldern. Nu är han 10 kg och 74 cm lång :) Lille Isaac då? De växer ju ngt grymt fort :( Hoppas ni mår bra, många kramar

2010-12-15 @ 22:44:55
URL: http://attblifler.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0