Två dagar kvar :)

På lördag ska Isaac döpas. Vad spännande! Det har vart mkt planerande, men jag tror snart allt är färdigt.
Idag ska vi över till min mormor på Öland så att hon kan fästa banden på dopklänningen, sen vidare till stan för inköp av klänning & skor till mej :) Tänkte ha min studentklänning, men den gick inte att knäppa över bysten :S Kan det vara all mjölk tro?? Lite servetter & blommor är det också kvar på inköpslistan.
Sen är det bara att åka och duka imorgon och hämta tårtorna på lördag. Det fixar min kära pappa ;)

Isaac har fått riktig fart på rullningen nu. Han rullar ofta till mage och äter allt han kommer åt :) Sen har han hittat sina fossingar. Ligger och håller i dom allt som oftast! Du är mammas & pappas lilla charmtroll du...

Nu kallar min son på mej. Ha en bra dag i gråvädret!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0