Mammas lilla guld <3

Ursäkta för den dåliga uppdateringen. Har haft fullt upp hela Anders semester!


Vi är precis hemkomna från BVC. Idag vägde Isaac 7010 g. och var 63,5 cm. lång. Han har gått upp 910 g. sen sist & växt 2,5 cm :)
Idag var det också dags för den jobbiga vaccinationen... Isaac var så glad innan, men aj vad ont det gjorde! Första sprutan var inte så farlig. Han grät lite och sen skrattade han igen. Men spruta nr. 2 var värre. 
Det var ett riktigt hjärtskärande skrik. Mammas lilla hjärta blev så ledsen, och jag kunde inte stå emot tårarna. Det var så jobbigt att se sin lilla bebis ha så ont. 
Nu är vi i alla fall hemma och Isaac sover. Jag hoppas inte han får feber!

Ikväll får vi besök så nu måste jag städa lite, men nästa gång jag uppdaterar ska jag lägga upp lite bilder på mammas & pappas älskling!

♥ 




                        

Kommentarer
Postat av: Bea

En stor kille! Samma skrot och korn som morbröderna tror jag minsann ;-) Sprutorna är inte roliga - det skär verkligen i hjärtat när de blir så ledsna :( Skönt att det går över snabbt. Hoppas han klarar sig från feber. Kram!

2010-08-04 @ 17:12:22
URL: http://beasscrap.wordpress.com
Postat av: Sahra

Naw stackars!! Gick allt bra sen då? Han fick inte ngn feber?? Puss o Kram

2010-08-08 @ 18:50:44
URL: http://sahranellange.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0