Finaste Isaac ♥

Min kärlek till dej är obeskrivligt stor, min pojke.
Jag sitter ofta och bara titta på dej när du sover och jag kan ändå inte riktigt förstå att jag är mamma till dej, den vackraste lilla människan på jorden.
Du är det största som hänt mej och jag är så glad att jag får vara din mamma. Jag kan knappt vänta på att se dej växa upp, men även om det tar tid kommer jag alltid att finnas vid din sida. Jag är din fasta punkt nu och för alltid. 
Jag älskar dej!
/Mamma
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥  
 


Kommentarer
Postat av: Maria Hultman

Hej!

Vad fint du skriver Memme!. Hanna fick sprutan igår. 2 mån och tre veckor vikt 5,3kg och 59,5cm lång! Våra bebisar växerså det knakar!

Kram Maria

2010-08-13 @ 09:12:18
Postat av: Emillie

Ojj, Hanna är stora damen nu ju ;) Var hon mkt ledsen efter sprutan. Isaac hade jätteont. Det var så svårt att se som mamma! Men tur det går över fört :) Hälsa lillan och Rogga! Kramar

2010-08-13 @ 21:27:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0