Min dag

Har kommit på att mina dagar ser exakt likadana ut (om jag är hemma).
Dagen börjar med att jag går upp typ 10. Äter frukost saaakta (för att fördriva tiden), sen sätter jag på datorn & tittar facebook o några bloggar jag följer + tittar lite på bebissaker.
Sen tittar jag på klockan & upptäcker att jag suttit här alldeles för länge ;P Går då & diskar o plockar lite. Lyssnar samtidigt på Mix megapol.
Tittar på kl. igen o tänker att jag nog hinner se nåt avsnitt av Friends (tredje gången jag plöjer igenom den serien på ett år). Tittar aningens för länge o blir stressad när jag sätter igång med maten.
Sen kommer A. hem o därifrån ser dagarna olika ut!

Låter kul eller hur?

Nu ska jag alltså diska lite, resten vet ni ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0