♥ Fredag ♥

Sitter & väntar på att A ska komma hem. Han jobbar bara till 12 idag eftersom våra möbler kommer vid 13.30 :) Så troligtvis blir vi i huset hela kvällen. Det är ju en hel del som ska monteras ihop. Vi får hjälp av svärfar också. Det blir till att ta med sig kaffebryggren dit, för han hinkar i sig kaffe från morgon till kväll :P 
Jag känner mej lagom rolig idag, har en j**la foglossning fram på bäckenet :S Det kan ju bero på att jag både tvättade & packade igår. What goes around comes around...

Btw, satt och tittade på en annan blogg & hon som har den är i vecka 29. Då slog det mej att jag inte är så nätt längre ;)

Detta blir nog sista inlägget innan flytten & sen kommer vi inte ha internet på några veckor, så det blir inte så många uppdateringar. Men sen när vi har fått internet kommer bilder på huset & bebisen :)


Ni ska få en bild på vår grymt snygga soffa som kommer idag :)




Sköt om er tills vi hörs igen!


Kommentarer
Postat av: Myran

Snygg soffa!



Vem jag är? Hatar egentligen att berätta om mig själv. Jag är en ensamstående 2-barns mamma på snart 24år, pluggar til undersköterska & letar lägenhet för fullt. =)

2010-04-17 @ 17:08:39
URL: http://zebramyran.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0